איך תעשו שינוי – ועכשיו!

חמשת הכללי יסוד שיגרמו לכם לעשות שינוי מיידי!

רוב האנשים אט אט חוזרים לעבודה,

חוזרים לאותה שיגרת חיים.

הילדים חוזרים למסגרות עם מעט שינוי אך ממש בימים הקרובים הכל ממש חוזר לקדמותו.

האם באמת אנחנו מאפשרים לזה לקרות…?

לתת למשבר טוב לעבור ככה בלי שום לקחים, תפתחות אישית שינוי מהותי בחיינו?

“לעולם אל תפספסו משבר טוב” כך אמר צ’רצ’יל.

רוב המתאמנים שאני מלווה מדברים על הרצון לשינוי,

לשגשג, להעיז משהו חדש, אחר – שינוי אמיתי!

 

בפוסט הבא אתן לכם את חמשת הכללי אצבע הראשוניים לשינוי מיידי!

לפני שאחשוף זאת בפניכם, אבקש שתעלו במחשבותיכם מקרה אחד,

בו רציתם לעשות שינוי אך זה משם מה לא התרחש….

לאחר מכן, חישבו על שינוי אחד שכן בקשתם לשנות וכן הצלחתם לעשות שנוי!

אם נתונים אלו נצלול לתוך חמשת הכללים שבעזרתן אתם תוכלו לצאת ולעשות שינוי – ועכשיו!

 

1. עליכם להאמין, שהשינוי חייב להיות עכשיו!  אחרת אם לא תאמינו בדיוק כך אין שום סיבה לשינוי מיידי והדחינות תצוף בנו, הפחד יעלה ויהדהד במוחנו. אך אם תאמינו שאתם חייבים שינוי ועכשיו, ישאר לכם אותו דרייב לבצע את השינוי וקולות הרגע של הפחד משינוי יחלש.

2. הכוח לשנות הוא שלי ורק שלי! לא מעט מהמתאמנים שפוגשים אותו מצביעים תחילה על אירועים שבגללם הם ככה או אחרת… פסיכולוגים רבים מסייעים לשינוי בעזרת טיפים נכונים שהם נותנים ללקוחות שלהם ובהקשבה מופנמת. זו דרך! אני בוחר בדרך אחרת, אשר מעניקה למתאמנים שלי את התשובות בעצמן. אתם מקבלים את הקרדיט שאתם בכוחות עצמכם גרמתם לשינוי. כך בעצם מוכיח המחקר ששינוי מחזיק לאורך זמן ואינו חולף כמו שבא. לכן, אם אתם רוצים שינוי מיידי! האמינו שאתם יכולים לעשות זאת!

3. האמונה שאני יכול להצליח בשינוי. אני קורא לזה – חיזוק הסיפור הפנימי שלי. כולנו איכותיים ומיוחדים! אך רק חלק מאמינים בזה. הגיע הזמן שלך להאמין שאתה מסוגל! יכול להתגבר על כל שינוי. אנחנו הגרסה הטובה ביותר של עצמנו, הגיע הזמן לפעול כך. בד”כ ככל שיש לנו יותר מזן אנחנו צוברים יותר ניסיון, העמיקו אילו שינויים היו לכם עד כה בחיים? איך התגברתם עליהם? עכשיו אתם למודי ניסיון, אין סיבה שלא תצליחו לבצע את השינוי שאתם רוצים.

4. הכלל הרביעי מדבר על כך שאפשר להשתנות ועכשיו! מתאמנים שלי מופתעים ממהירות השינוי ואז אני מקבל תגובות של “חשבנו ששינוי הוא דבר שלוקח זמן…” האומנם? לדעתי, לא. לשמר את השינוי הוא זה שלוקח את הזמן… אבל השינוי, האמינו שהוא יכול לקרות עכשיו!! אחרת, לא תוכלו לבצע שום שינוי… אתם תחכו לזמן המושלם ביותר, תמתינו לעד שהתרחשו העניינים והכל יסתדר אולי אפילו לאילו. אבל ביינונו…. זה פשוט לא יקרה. או שעד שהשינוי יקרה יקח עוד כמה שנים – למה לא להגשים את עצמכם עכשיו???

5. אתם חייבים להרוויח מהשינוי הזה! אם אינכם רואים את שורת הרווח באופן מיידי מול העניים, לא תצליחו לעשות את השינוי המיידי. צריך שיהיה ברור לכם בדיוק מה הרווח שתקבלו מהשינוי, רווח זוגי, משפחתי, שקט נפשי, מימוש עצמי, פרנסה טובה יותר, חברות ועוד ועוד… אבל צריכה להיות ברורה לכם מה בדיוק הרווח המיידי מאותו שינוי! הרווח הזה יגרום לכם לבצע את השינוי – ועכשיו!

איזה שינוי מיידי אתם הולכים לעשות כבר עכשיו?

שתפו אותי כאן למטה בתגובות

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אפיון, עיצוב ופיתוח: NadavWP       כל הזכויות שמורות ©2024 יעקב עציון מסע להצלחה פיננסית